+48 604 970 107
gospoda@podniebem.pl
Droga Stanisława Zubka 5, 34-500 Zakopane
Strona stworzona przez iQHotel.pl
Regulamin
WILLA POD NIEBEM
Regulamin
W trosce o Państwa udany wypoczynek prosimy o zapoznanie się z zasadami, jakie obowiązują w naszym obiekcie.
Doba hotelowa:
Pokoje i apartamenty w Willi
Pod Niebem wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o 16.00
w dniu przyjazdu, a kończy o 10.00
w dniu wyjazdu.
Podstawą do zameldowania się jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu.
Należność za pobyt:
1. Istnieje możliwość wystawienie faktury za pobyt pod warunkiem,
że w momencie rezerwacji zostaniemy
o tym poinformowani
i otrzymamy dane do faktury. Jeżeli nie zostanie to zgłoszone wcześniej faktura nie zostanie wystawiona.
2. Należność za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu gotówką lub przed przyjazdem przelewem na wskazane konto bankowe.
3. Wpłata zaliczki i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz regulaminie obiektu przez osobę dokonującą rezerwacji.
4. Nie wykorzystanie całości pobytu przez gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu, niż wynika to z rezerwacji,
nie skutkuje obniżeniem płatności
za usługę. Obiekt Willa
Pod Niebem uwzględnia życzenia Gościa przedłużenia pobytu w miarę możliwości i dostępności wolnych terminów.
5. Zaliczkę w wysokości 30% od całej kwoty należy wpłacić do 48 godzin
od dokonania rezerwacji. Niewpłacenie zaliczki w umówionym terminie skutkuje anulacją rezerwacji. Zaliczka jest zwrotna, jeśli rezygnacja z rezerwacji nastąpiła na minimum 14 dni przed przyjazdem. W przypadku rezygnacji
na mniej niż 14 dni przed przyjazdem wpłacona kwota jest bezzwrotna.
Reklamacje:
1. W przypadku reklamacji lub zastrzeżeń odnośnie do jakości świadczonych usług, prosimy Gości o niezwłoczne zgłoszenie ich personelowi, co umożliwi natychmiastową reakcję oraz wyjaśnienie sytuacji.
2. Reklamacji można dokonać
za pośrednictwem poczty elektronicznej, maksymalnie do 7 dni
od daty wymeldowania, na adres: gospoda@podniebem.pl
3. W opisie reklamacji prosimy
o podanie: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, rodzaju i daty wystąpienia danej wady lub uchybienia oraz danych kontaktowych osoby składającej reklamację, aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji przez Obiekt.
4. Obiekt rozpatrzy reklamację Gościa
i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia jej w formie pisemnej lub
za pośrednictwem poczty elektronicznej - w terminie do 14 dni (w wyjątkowych sytuacjach do 30 dni) od dnia jej otrzymania.
Cisza Nocna:
Prosimy o zachowanie ciszy nocnej
od 22.00 do 6.00 rano.
W momencie przekazania przez nas klucza do domu stają się Państwo gospodarzami tego miejsca. Swoim zachowaniem, nie zakłócamy spokoju sąsiadów. Właściciel obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę bez zwrotu wpłaconej kwoty za pobyt.
W przypadku odwiedzin osób spoza obiektu prosimy o poinformowanie nas o tym. Osoby niezameldowane
w obiekcie mogą przebywać
w obiekcie od godz. 7:00 do 22:00.
W przypadku gdy w obiekcie
po 22 .00 przebywa więcej osób, niż zostało to zgłoszone w momencie dokonania rezerwacji, osoby te zostaną poproszone o opuszczenie obiektu bądź całkowita cena wynajmu obiektu
za okres zarezerwowany zostanie zwiększona o 100%. Dodatkowa opłata w tym przypadku jest płatna gotówką tego samego dnia.
Prośby i uwagi:
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony
o jak najszybsze zgłoszenie ich
do wynajmującego, co umożliwi niezwłoczną reakcję i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
Parking:
Do Państwa dyspozycji oddajemy darmowy parking. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności
za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.
Bezpieczeństwo przeciwpożarowe:
Ze względu na komfort Państwa
i naszych przyszłych Gości oraz bezpieczeństwo przeciwpożarowe
w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz używania otwartego ognia np. świec.
Zwierzęta:
Bardzo lubimy zwierzęta, ale niestety
ze względu na ewentualne alergie innych gości odwiedzających nasz obiekt, nie zezwalamy na przebywanie zwierząt w obiekcie.
Pozostawione rzeczy:
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt
na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania dyspozycji przedmioty
te zostaną zniszczone po upływie jednego miesiąca.
W trosce o Państwa udany wypoczynek prosimy o zapoznanie się z zasadami jakie obowiązują w naszym obiekcie.
Doba hotelowa:
Pokoje i apartamenty w Willi Pod Niebem wynajmowane są
na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o 10.00 w dniu wyjazdu.
Podstawą do zameldowania się jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu.
Należność za pobyt:
1. Istnieje możliwość wystawienie faktury za pobyt
pod warunkiem, że w momencie rezerwacji zostaniemy o tym poinformowani i otrzymamy dane do faktury.
Jeżeli nie zostanie to zgłoszone wcześniej faktura nie zostanie wystawiona.
2. Należność za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu gotówką lub przed przyjazdem przelewem
na wskazane konto bankowe.
3. Wpłata zaliczki i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz regulaminie obiektu przez osobę dokonującą rezerwacji.
4. Nie wykorzystanie całości pobytu przez gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu,
niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę. Obiekt Willa Pod Niebem uwzględnia życzenia Gościa przedłużenia pobytu w miarę możliwości i dostępności wolnych terminów.
5. Zaliczkę w wysokości 30% od całej kwoty należy wpłacić
do 48 godzin od dokonania rezerwacji. Niewpłacenie zaliczki w umówionym terminie skutkuje anulacją rezerwacji.
Zaliczka jest zwrotna, jeśli rezygnacja z rezerwacji nastąpiła
na minimum 14 dni przed przyjazdem. W przypadku rezygnacji na mniej niż 14 dni przed przyjazdem wpłacona kwota jest bezzwrotna.
Reklamacje:
1. W przypadku reklamacji lub zastrzeżeń odnośnie do jakości świadczonych usług, prosimy Gości o niezwłoczne zgłoszenie ich personelowi, co umożliwi natychmiastową reakcję oraz wyjaśnienie sytuacji.
2. Reklamacji można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej, maksymalnie do 7 dni od daty wymeldowania, na adres: gospoda@podniebem.pl
3. W opisie reklamacji prosimy o podanie: informacji
i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, rodzaju
i daty wystąpienia danej wady lub uchybienia oraz danych kontaktowych osoby składającej reklamację, aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji przez Obiekt.
4. Obiekt rozpatrzy reklamację Gościa i poinformuje
go o sposobie rozpatrzenia jej w formie pisemnej lub
za pośrednictwem poczty elektronicznej - w terminie do 14 dni (w wyjątkowych sytuacjach do 30 dni) od dnia jej otrzymania.
Cisza Nocna:
Prosimy o zachowanie ciszy nocnej od 22.00 do 6.00 rano.
W momencie przekazania przez nas klucza do domu stają się Państwo gospodarzami tego miejsca. Swoim zachowaniem, nie zakłócamy spokoju sąsiadów. Właściciel obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza
tę zasadę bez zwrotu wpłaconej kwoty za pobyt.
W przypadku odwiedzin osób spoza obiektu prosimy
o poinformowanie nas o tym. Osoby niezameldowane
w obiekcie mogą przebywać w obiekcie od godz. 7:00
do 22:00.
W przypadku gdy w obiekcie po 22 .00 przebywa więcej osób niż zostało to zgłoszone w momencie dokonania rezerwacji osoby te zostaną poproszone o opuszczenie obiektu bądź całkowita cena wynajmu obiektu za okres zarezerwowany zostanie zwiększona o 100%. Dodatkowa opłata w tym przypadku jest płatna gotówką tego samego dnia.
Prośby i uwagi:
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich do wynajmującego, co umożliwi niezwłoczną reakcję i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
Parking:
Do Państwa dyspozycji oddajemy darmowy parking. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności
za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.
Bezpieczeństwo przeciwpożarowe:
Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości oraz bezpieczeństwo przeciwpożarowe w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz używania otwartego ognia np. świec.
Zwierzęta:
Bardzo lubimy zwierzęta, ale niestety ze względu
na ewentualne alergie innych gości odwiedzających nasz obiekt, nie zezwalamy na przebywanie zwierząt w obiekcie.
Pozostawione rzeczy:
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt
na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania dyspozycji przedmioty te zostaną zniszczone po upływie jednego miesiąca.
W trosce o Państwa udany wypoczynek prosimy o zapoznanie się z zasadami jakie obowiązują w naszym obiekcie.
Doba hotelowa:
Pokoje i apartamenty w Willi Pod Niebem wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o 10.00 w dniu wyjazdu.
Podstawą do zameldowania się jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu.
Należność za pobyt:
1. Istnieje możliwość wystawienie faktury za pobyt pod warunkiem, że w momencie rezerwacji zostaniemy o tym poinformowani i otrzymamy dane do faktury. Jeżeli nie zostanie to zgłoszone wcześniej faktura nie zostanie wystawiona.
2. Należność za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu gotówką lub przed przyjazdem przelewemna wskazane konto bankowe.
3. Wpłata zaliczki i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz regulaminie obiektu przez osobę dokonującą rezerwacji.
4. Nie wykorzystanie całości pobytu przez gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu, niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę. Obiekt Willa Pod Niebem uwzględnia życzenia Gościa przedłużenia pobytu w miarę możliwości i dostępności wolnych terminów.
5. Zaliczkę w wysokości 30% od całej kwoty należy wpłacić do 48 godzin od dokonania rezerwacji. Niewpłacenie zaliczki w umówionym terminie skutkuje anulacją rezerwacji. Zaliczka jest zwrotna, jeśli rezygnacja z rezerwacji nastąpiła na minimum 14 dni przed przyjazdem. W przypadku rezygnacji na mniej niż 14 dni przed przyjazdem wpłacona kwota jest bezzwrotna.
Reklamacje:
1. W przypadku reklamacji lub zastrzeżeń odnośnie do jakości świadczonych usług, prosimy Gości o niezwłoczne zgłoszenie ich personelowi, co umożliwi natychmiastową reakcję oraz wyjaśnienie sytuacji.
2. Reklamacji można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej, maksymalnie
do 7 dni od daty wymeldowania, na adres: gospoda@podniebem.pl
3. W opisie reklamacji prosimy o podanie: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, rodzaju i daty wystąpienia danej wady lub uchybienia oraz danych kontaktowych osoby składającej reklamację, aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji przez Obiekt.
4. Obiekt rozpatrzy reklamację Gościa i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia jej w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej - w terminie do 14 dni (w wyjątkowych sytuacjach do 30 dni) od dnia jej otrzymania.
Cisza Nocna:
Prosimy o zachowanie ciszy nocnej od 22.00 do 6.00 rano.
W momencie przekazania przez nas klucza do domu stają się Państwo gospodarzami tego miejsca. Swoim zachowaniem, nie zakłócamy spokoju sąsiadów. Właściciel obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę bez zwrotu wpłaconej kwoty za pobyt.
W przypadku odwiedzin osób spoza obiektu prosimy o poinformowanie nas o tym. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w obiekcie od godz. 7:00 do 22:00.
W przypadku gdy w obiekcie po 22 .00 przebywa więcej osób niż zostało to zgłoszone w momencie dokonania rezerwacji osoby te zostaną poproszone o opuszczenie obiektu bądź całkowita cena wynajmu obiektu za okres zarezerwowany zostanie zwiększona o 100%. Dodatkowa opłata w tym przypadku jest płatna gotówką tego samego dnia.
Prośby i uwagi:
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich do wynajmującego, co umożliwi niezwłoczną reakcję i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
Parking:
Do Państwa dyspozycji oddajemy darmowy parking. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.
Bezpieczeństwo przeciwpożarowe:
Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości oraz bezpieczeństwo przeciwpożarowe w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz używania otwartego ognia np. świec.
Zwierzęta:
Bardzo lubimy zwierzęta, ale niestety ze względu na ewentualne alergie innych gości odwiedzających nasz obiekt, nie zezwalamy na przebywanie zwierząt w obiekcie.
Pozostawione rzeczy:
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania dyspozycji przedmioty te zostaną zniszczone po upływie jednego miesiąca.
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 RODO − informujemy, że:
I. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gospoda Pod Niebem Katarzyna Błasiak, jako administrator danych dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić poufność i bezpieczeństwo Państwa danych osobowych oraz przetwarzać je zgodnie z przepisami prawa.
II. Cele i podstawy przetwarzania
Jako administrator będziemy przetwarzać Państwa dane:
- na podstawie Państwa zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO):
- w celu zawarcia umowy na podstawie Państwa zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu należytego wykonania
i na podstawie umowy, gdy
ją z Państwem zawarliśmy (podstawa
z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu umożliwienia Państwu dokonywania rezerwacji i zakupu świadczonych usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celach podatkowych i w związku
z innymi obowiązkami prawnymi administratora (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w celach analitycznych (lepszego doboru usług do potrzeb naszych klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych klientach, analizy finansowej naszej spółki) będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego
w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w zakresie niezbędnym
do wyjaśnienia okoliczności i ustalenia odpowiedzialności w związku
z korzystaniem z Naszych usług niezgodnie z przepisami prawa lub regulaminem świadczenia usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu oferowania Państwu przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
III. Udostępnianie danych
1. Nie dokonujemy obrotu Państwa danymi osobowymi, ani ich nie udostępniamy innym podmiotom,
ani ich nie przekazujemy do państw trzecich, z wyjątkiem gdy:
a) wyrażą Państwo zgodę na ich udostępnienie innym podmiotom lub przekazanie do państwa trzeciego,
b) jest to niezbędne do wykonania umów pomiędzy Nami a osobą, której dane dotyczą, lub gdy jest
to niezbędne do wykonania umów zawartych w interesie osoby, której dane dotyczą, pomiędzy Nami a innym podmiotem,
c) zezwalają na to przepisy prawa.
2. Dostęp do Państwa danych mają
w szczególności inne podmioty, jeżeli są stronami umów z Państwem, uczestniczą w wykonaniu usług przewidzianych w umowach
z Państwem, realizują Państwa zamówienia (w szczególności inni organizatorzy turystyki, podmioty świadczące usługi hotelarskie, transportowe, obsługi ruchu turystycznego, usługi bankowe
lub ubezpieczeniowe).
IV. Prawo do sprzeciwu
1. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
2. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystasz
z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu.
V. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez cały czas, przez który umowa będzie wykonywana,
a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy
i w związku z realizacją 5-letniego obowiązku archiwizacyjnego.
VI. Odbiorcy danych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania dane
na gruncie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty świadczące
na naszą rzecz usługi księgowe, kadrowe, informatyczne, transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie
i pocztę czy nasi podwykonawcy lub dystrybutorzy. Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione również naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi, w tym naszym dystrybutorom.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu: a) prawo dostępu
do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; e) prawo do przenoszenia danych; f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; g) gdy znajduje to zastosowanie mają Państwo prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
wyrażonej przed jej cofnięciem.
VIII. Informacja
o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie nam Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i wykonania umowy.
IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane nie będą przetwarzane
w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 RODO − informujemy, że:
I. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gospoda Pod Niebem Katarzyna Błasiak, jako administrator danych dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić poufność
i bezpieczeństwo Państwa danych osobowych
oraz przetwarzać je zgodnie z przepisami prawa.
II. Cele i podstawy przetwarzania
Jako administrator będziemy przetwarzać Państwa dane:
- na podstawie Państwa zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO):
- w celu zawarcia umowy na podstawie Państwa zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu należytego wykonania i na podstawie umowy,
gdy ją z Państwem zawarliśmy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu umożliwienia Państwu dokonywania rezerwacji
i zakupu świadczonych usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celach podatkowych i w związku z innymi obowiązkami prawnymi administratora (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w celach analitycznych (lepszego doboru usług do potrzeb naszych klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych klientach, analizy finansowej naszej spółki) będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa
z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w zakresie niezbędnym do wyjaśnienia okoliczności
i ustalenia odpowiedzialności w związku z korzystaniem
z Naszych usług niezgodnie z przepisami prawa lub regulaminem świadczenia usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu oferowania Państwu przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa
z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
III. Udostępnianie danych
1. Nie dokonujemy obrotu Państwa danymi osobowymi,
ani ich nie udostępniamy innym podmiotom, ani ich
nie przekazujemy do państw trzecich, z wyjątkiem gdy:
a) wyrażą Państwo zgodę na ich udostępnienie innym podmiotom lub przekazanie do państwa trzeciego,
b) jest to niezbędne do wykonania umów pomiędzy Nami
a osobą, której dane dotyczą, lub gdy jest to niezbędne
do wykonania umów zawartych w interesie osoby, której dane dotyczą, pomiędzy Nami a innym podmiotem,
c) zezwalają na to przepisy prawa.
2. Dostęp do Państwa danych mają w szczególności inne podmioty, jeżeli są stronami umów z Państwem, uczestniczą
w wykonaniu usług przewidzianych w umowach z Państwem, realizują Państwa zamówienia (w szczególności inni organizatorzy turystyki, podmioty świadczące usługi hotelarskie, transportowe, obsługi ruchu turystycznego, usługi bankowe lub ubezpieczeniowe).
IV. Prawo do sprzeciwu
1. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać,że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
2. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystasz z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych
w tym celu.
V. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przez Nas przetwarzane przez cały czas, przez który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku
z realizacją 5 letniego obowiązku archiwizacyjnego.
VI. Odbiorcy danych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty świadczące na Naszą rzecz usługi księgowe, kadrowe, informatyczne, transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę czy nasi podwykonawcy lub dystrybutorzy. Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione również naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi, w tym naszym dystrybutorom.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu: a) prawo dostępu
do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo
do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo
do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; e) prawo do przenoszenia danych; f) prawo
do wniesienia skargi do organu nadzorczego; g) gdy znajduje to zastosowanie mają Państwo prawo do cofnięcia zgody
na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed
jej cofnięciem.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie nam Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i wykonania umowy.
IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 RODO − informujemy, że:
I. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gospoda Pod Niebem Katarzyna Błasiak,
jako administrator danych dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić poufność i bezpieczeństwo Państwa danych osobowych oraz przetwarzać je zgodnie z przepisami prawa.
II. Cele i podstawy przetwarzania
Jako administrator będziemy przetwarzać Państwa dane:
- na podstawie Państwa zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO):
- w celu zawarcia umowy na podstawie Państwa zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu należytego wykonania i na podstawie umowy, gdy ją z Państwem zawarliśmy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu umożliwienia Państwu dokonywania rezerwacji i zakupu świadczonych usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celach podatkowych i w związku z innymi obowiązkami prawnymi administratora (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w celach analitycznych (lepszego doboru usług do potrzeb naszych klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych klientach, analizy finansowej naszej spółki) będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w zakresie niezbędnym do wyjaśnienia okoliczności i ustalenia odpowiedzialności w związku z korzystaniem z Naszych usług niezgodnie z przepisami prawa lub regulaminem świadczenia usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu oferowania Państwu przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
III. Udostępnianie danych
1. Nie dokonujemy obrotu Państwa danymi osobowymi, ani ich nie udostępniamy innym podmiotom, ani ich nie przekazujemy do państw trzecich, z wyjątkiem gdy:
a) wyrażą Państwo zgodę na ich udostępnienie innym podmiotom lub przekazanie do państwa trzeciego,
b) jest to niezbędne do wykonania umów pomiędzy Nami a osobą, której dane dotyczą, lub gdy jest to niezbędne do wykonania umów zawartych w interesie osoby, której dane dotyczą, pomiędzy Nami a innym podmiotem,
c) zezwalają na to przepisy prawa.
2. Dostęp do Państwa danych mają w szczególności inne podmioty, jeżeli są stronami umów z Państwem, uczestniczą w wykonaniu usług przewidzianych w umowach z Państwem, realizują Państwa zamówienia (w szczególności inni organizatorzy turystyki, podmioty świadczące usługi hotelarskie, transportowe, obsługi ruchu turystycznego, usługi bankowe lub ubezpieczeniowe).
IV. Prawo do sprzeciwu
1. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać,że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
2. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystasz z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych
w tym celu.
V. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przez Nas przetwarzane przez cały czas, przez który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją 5 letniego obowiązku archiwizacyjnego.
VI. Odbiorcy danych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty świadczące na Naszą rzecz usługi księgowe, kadrowe, informatyczne, transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę czy nasi podwykonawcy lub dystrybutorzy. Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione również naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi, w tym naszym dystrybutorom.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; e) prawo do przenoszenia danych; f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; g) gdy znajduje to zastosowanie mają Państwo prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie nam Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i wykonania umowy.
IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Polityka Prywatności